Klantgerichte communicatie

Tipje van de sluier:

Ontdek hoe je als online ondernemer de kracht van effectieve communicatie in klantenservice inzet om te bouwen aan beteren klantrelaties. In deze korte masterclass leer je hoe je écht verbinding maakt met klanten door middel van technieken zoals Rapport en Representatievoorkeursystemen. Ook ontdek je hoe je de juiste vragen stelt en wat het effect is van goede vragen stellen. Laat je verrassen door praktische inzichten en leerzame tips waarmee jij het verschil maakt in klantcontact!


Over Ursula: 

Sinds haar tienerjaren is Ursula (1986) werkzaam in de klantenservice. Eerst als secretaresse en later als virtual assistent toen die term nog helemaal niet bestond. Inmiddels werkt ze ook als Operations Manager en Integrator. Haar visie op de klantenservice is verfrissend. Het is haar missie om bevlogen professionals te helpen om expert te worden in Klantenservice en Klantgerichte Klantenservice de normaalste zaak van de wereld te maken. 

Contact en socials van ursula: